Kjære venner, her slutter min vei 

i en job som jeg langt fra er lei,

“But the Show must go on”!

(hvis jeg kan si det så’n)

når med dette, jeg takker for meg!!

Vi har elsket din smakk, smakk, smakk, smakk
og din jubel når svenskene sprakk.
Nå er den tid forbi
og vi kan bare si:
“Kjære Jon, 1000 HJERTELIG TAKK!”

Bestilles her

  • Hjem
  • Nettstedskart
  • Kontakt oss
  • RSS feed

Anthon Charmig....

...sikrede seg sin første World Tour etappeseier ved å vinne 2. etappe i Criterium du Dauphiné - eller det som nå heter Tour Auvergne-Rhône-Alpes

Anthon Charmig var sterk, han var rå

og han valgte besluttsomt å gå

ene mann helt til slutt.

Uno-X har en gutt,

en som virkelig vet - å stå på!