Bestilles her

Kjære venner, her slutter min vei
i en job som jeg langt fra er lei,
“But the Show must go on”!
(hvis jeg kan si det så’n)
når med dette, jeg takker for meg!!

...var høyt oppe etter Sveriges 5-1 seier over Tunesia.
Dagen i dag er stemningen på langt nær den samme....
Det var kvelden de gule og blå
ble et ørlite nummer for små
for med «clacke-di-clack»
ble det 1-5 og takk
for i dag - som man nok kan forstå!
Men mot Japan så får de en sjanse
for å skape en bedre ballanse
på mål for og mot
så det ikke blir rot.
Seks poeng og en pluss differanse!