Kjære venner, her slutter min vei 

i en job som jeg langt fra er lei,

“But the Show must go on”!

(hvis jeg kan si det så’n)

når med dette, jeg takker for meg!!

Vi har elsket din smakk, smakk, smakk, smakk
og din jubel når svenskene sprakk.
Nå er den tid forbi
og vi kan bare si:
“Kjære Jon, 1000 HJERTELIG TAKK!”

Bestilles her

  • Hjem
  • Nettstedskart
  • Kontakt oss
  • RSS feed

Min gode venn, Roger....

...var høyt oppe etter Sveriges 5-1 seier over Tunesia.

Dagen i dag er stemningen på langt nær den samme....

Det var kvelden de gule og blå

ble et ørlite nummer for små

for med «clacke-di-clack»

ble det 1-5 og takk

for i dag - som man nok kan forstå!

 

Men mot Japan så får de en sjanse

for å skape en bedre ballanse

på mål for og mot

så det ikke blir rot.

Seks poeng og en pluss differanse!