Kjære venner, her slutter min vei 

i en job som jeg langt fra er lei,

“But the Show must go on”!

(hvis jeg kan si det så’n)

når med dette, jeg takker for meg!!

Vi har elsket din smakk, smakk, smakk, smakk
og din jubel når svenskene sprakk.
Nå er den tid forbi
og vi kan bare si:
“Kjære Jon, 1000 HJERTELIG TAKK!”

Bestilles her

  • Hjem
  • Nettstedskart
  • Kontakt oss
  • RSS feed

Møbelringen...

...har en VM-konkurranse gående, hvor de lurer på om vi kan holde oss våkne hele natten til kampene er ferdigspilte.....

Førstepremien er en Stressless fra Ekornes.....

Stolen holder bestemt det den lover!

Derfor VET jeg før kampen er over

at slaget er tapt!

Stresslessstolen er skapt

på en måte som GJØR at du sover!