Bestilles her

Kjære venner, her slutter min vei
i en job som jeg langt fra er lei,
“But the Show must go on”!
(hvis jeg kan si det så’n)
når med dette, jeg takker for meg!!
Fredrik Dversnes var første mann i mål i tiden 2:21. Jeg brukte 4 timer mer .......

Syklet dobbelt så fort, han så klart
og i grunn er det ikke så rart,
det er sikkert og visst
når en norsk proff-syklist
som’n Dversnes’n stiller til start.