Kjære venner, her slutter min vei 

i en job som jeg langt fra er lei,

“But the Show must go on”!

(hvis jeg kan si det så’n)

når med dette, jeg takker for meg!!

Vi har elsket din smakk, smakk, smakk, smakk
og din jubel når svenskene sprakk.
Nå er den tid forbi
og vi kan bare si:
“Kjære Jon, 1000 HJERTELIG TAKK!”

Bestilles her

  • Hjem
  • Nettstedskart
  • Kontakt oss
  • RSS feed

...det har han også....

Fredrik Dversnes var første mann i mål i tiden 2:21. Jeg brukte 4 timer mer .......

Dversnes.jpeg

Syklet dobbelt så fort, han så klart

og i grunn er det ikke så rart,

det er sikkert og visst

når en norsk proff-syklist 

som’n Dversnes’n stiller til start.