Bestilles her

Kjære venner, her slutter min vei
i en job som jeg langt fra er lei,
“But the Show must go on”!
(hvis jeg kan si det så’n)
når med dette, jeg takker for meg!!
...Nordsjørittet og kom mer eller mindre helskinnet gjennom opplevelsen. Lårene begynner snart å være "trappe-klare" igjen og et par blåmerker etter et ørlite velt da kjedet stokket seg minner meg om turen som eller var flott og nydelig. Anbefales absolutt.
Et par betraktninger ble det til før, underveis - og etterpå.....
Det blir muligens vått, men jeg tror
også sjansen er ganske så stor
for at solen dukker opp.
Bra for sjel og for kropp

Hanket opp i en sønn og madammen,
dro fra Sande rett utenfor Drammen
og jeg gleder meg, gitt
til et flott Nordsjøritt
og jeg ønsker: God tur, allesammen!!!

Bucket list siden to tusen to
men det var først i år navnet sto
på deltagerlisten
(i god tid før fristen).
Dyktig sliten men glad, Roy & Co!

Gjengen her er fornøyd der vi står
etter rittet, vi syklet i går,
et av livets små seire
når vi også ku feire
at Jostein har blitt seksti år!