Kjære venner, her slutter min vei 

i en job som jeg langt fra er lei,

“But the Show must go on”!

(hvis jeg kan si det så’n)

når med dette, jeg takker for meg!!

Vi har elsket din smakk, smakk, smakk, smakk
og din jubel når svenskene sprakk.
Nå er den tid forbi
og vi kan bare si:
“Kjære Jon, 1000 HJERTELIG TAKK!”

Bestilles her

  • Hjem
  • Nettstedskart
  • Kontakt oss
  • RSS feed

Jeg HAR syklet....

...Nordsjørittet og kom mer eller mindre helskinnet gjennom opplevelsen. Lårene begynner snart å være "trappe-klare" igjen og et par blåmerker etter et ørlite velt da kjedet stokket seg minner meg om turen som eller var flott og nydelig. Anbefales absolutt.

Et par betraktninger ble det til før, underveis - og etterpå.....

Det blir muligens vått, men jeg tror

også sjansen er ganske så stor

for at solen dukker opp.

Bra for sjel og for kropp

  • og syklister som perler på snor!

før start.jpeg

Hanket opp i en sønn og madammen,

dro fra Sande rett utenfor Drammen 

og jeg gleder meg, gitt

til et flott Nordsjøritt

og jeg ønsker: God tur, allesammen!!!

i mål.jpeg

Bucket list siden to tusen to

men det var først i år navnet sto

på deltagerlisten 

(i god tid før fristen).

Dyktig sliten men glad, Roy & Co!

etter målgang.jpeg

Gjengen her er fornøyd der vi står

etter rittet, vi syklet i går,

et av livets små seire

når vi også ku feire

at Jostein har blitt seksti år!